Lördag 15/8

I morse när jag vaknade hade jag min vackra silvergråa katt vid knäväcken, han låg där och myste i värmen ifrån mig!

Efter jag ätit frukost så satte jag mig för att stryka, men fick avbryta efter ett tag då jag kom på att jag skulle sätra på en ansiktsmask, jag rengjorde ansiktet, hade aprikos-peeling, och sen satte jag på äppel och gurk-ansiktsmask, sen återgick jag till strykningen!  
Klockar tolv började jag göra mig i årning inför kvällen ( lika bra att ha det gjort ), jag duchade sminkade mig och fixade håret. Ikväll ska jag på Digiloo med mamma och några vuxen-kompisar!  :-)

Ha en toppen dag!
Kramar från sofia  ♥

PS jag ska inte gå på datumet som visas jag ska gå idag 15/8 på ulriksdals slott! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0