Lördag 29/8

Idag vaknade jag klockan nio, skönt att sova ut!
Efter en god frukost så klädde jag och mamma på oss lite kläder och gick ner på stan eftersom vi hade några ärenden att uträtta:

1: köpa en mobil till mig eftersom min andra har gått sönder

2: köpa duchkräm på yves rocher

3: och köpa bokplast till mina skolböcker

4: vi skulle hinna hem strax efter tre efter min första danslektion på terminen började strax efter fyra

Jag satte på mig ett par segarskor som jag inte bruka andvända så ofta eftersom att som passade till dagens outfit : ljusblåa jeans leggings och en randig tröja båda från gina tricot!
Det skulle jag INTE ha gjort... jag fick snapt skavsår och började halta ( och inga plåster hade jag heller! )
 Jag och mamma letade runt i afärer efter just den mobilen som jag ville ha men kom slutligen på att det var billigast att beställa på internet.

Bokplasten glömde vi helt bort, och precis när jag frågade mamma om jag fick visa en snygg kappa som jag sett på H&M så kom vi på att klockan var 16.25 och att jag missat min danslektion. Det var INTE så bra men.. det var bara att bita i det sura äpplet och shoppa vidare!

Jag handlade...:

- en kavaj ifrån cubus  100 kr ( på rean )

- en kjol ifrån cubus  0 kr ( fick den gratis när jag köpte kavajen )

- och en tuff rosa topp med tyll ( som passar bra till kavajen) ifrån JOY 99 kr ( också på rean )

jag är självklart nöjd med mina inköp!

------------------------------------------------------------------------

När jag kom hem fick jag omsorgsfullt plåstra om mina stackars fötter som har gått så mycket idag.

Jag och mamma avslutade dagen med lite mys i soffan samtidigt som vi såg på " sällskapsresan" jätterolig! om ni inte har sett den så måste ni värkligen göra det!

Ha det toppen!

Kramar från MIG! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0