Söndag 16/8

Idag skulle jag möta min kompis Mira ( så kallade Milli ) vid kungsträdgården klockan 11 för att se ung-08. Det visade sig att det slutade igår så vi tog bussen hem till henne istället!
Vi hade jätteroligt, vi gjorde en planch om vårat kompisgäng som kallas Aphjärnorna :-) , när vi hade gjort det så klädde vi ut oss till fjortisar, men när vi skulle gå ut så tvättade vi bort sminket!  vi gick till en park och satte oss på en gunga för att prata lite, men sen kom det några små-barn och då lämnade vi gungan till dom, då gick vi till en liten bro vi satte oss på kanten och dinglade med fötterna i vattnet!
När vi komm hem så kollade jag på klockan ( tiden går fort när man har kul ) hon var strax över fem och eftersom jag lovat mamma att vi skulle äta middag klockan sex så var det dags att åka bussen hem!

När jag kom hem hade mamma lagat mat och mublerat om!
Till efter-rätt fick vi en "PUCKO"-glassdrink.   Mmmm!

Nu har jag sett på friidrotts VM i berlin, roligast var herrarnas final 100 meter! Jag hejade på   BOLT  världsmästaren från Jamaica !  Han tog nytt världsrekord på  9,58 ! 

                                             BOLT

Kommentarer
Postat av: Rita

Bolt är helt grym!

Duktig du är på att blogga, Sofia :) <3

2009-09-01 @ 22:12:59
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0