Tisdag 11/8

Idag åt jag Hälsosamm frukost med min mamma, sedan väntades en timmas fixing med hår och smink!
Kollade nyheter innan jag gick en promenad till T-Centralen, där tog jag pendeln till spånga C för att fixa hålfotsinläggen, efter en halvtimmes väntan kunde jag traska vidare mot pendeltåget, denna gång gick resan en station till Barkarby!
Barnbidraget har kommit och Barkarby outlet har fantastiska priser! ( rekomenderar alla att åka dit stora som små tjejer som killar )

Outleten har b.l.a att erbjuda:

BJÖRN BORG  ACNE  PEAK PERFORMANCE  FILIPPA K  BOOMERANG  NOA NOA  FJÄLLRÄVEN  NIKE  PUMA   ECCO  VAGABOND  IN WEAR  MEXX  J.LINDEBERG  LEE  BRANDS  SPORT OUTLET  QUICKSILVER  ROXY  ROCKPORT  SAND  JEREM  TIMBERLAND  BELLE  m.fl
Jag investerade i ett par svarta skinn-pumps ( 99 kr istället för 799 kr BELLE) och en topp ( 25 kr Rusta )

Efter en hemfärd på 30 minuter har jag hunnit äta middag och nu väntar stockholms kulturfestival med Ted Gärdestads tema!

Har ännu inte hittat kamera-sladd troligtvis hos pappa, ni får se bilder f.o.m mån. nästa vecka!

Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0