Tisdag 18/8

Idag sov jag till klockan 10!
Sen gick jag upp för att äta frukost, jag gav vaniljyoghurten ännu en chans men inte... det bara växer i munnen, jag fick kompletera med apelsinjuice och vindruvor!
Sen kom jag på den "briljanta" idén att jag skulle ge mig ut för att springa eftersom jag nästan hela sommarlovet slappat!
Som sag så tog jag på mig mjukisbyxor joggingskor och en munkjacka. Eftersom att jag inte är så bra på att springa så tog jag en kort runda. jag började med att gå en liten bit och sen så börjae jag att jogga... När jag sprungit halv-vägs så orkade jag inte mer eftersom mina knän värkte och flåset ökade, därför så gick jag resten! ( jag är ändå stolt över mig själv! :-) )

När jag kom hem hoppade jag in i duchen, byte om tilll myskläder och satte på tv:n, det var inte så bra program så jag ängnade nästan hela dagen framför datorn ( mest facebookk ).

Nu har jag ätit middag och ska umgås  lite med min pappa som nu ligger själv i soffan och troligtvis tittar på sporten!
Imorgon börjar skolan igen kul att träffa kompisarna men jag ser defenitift INTE framm imot Matten!

Kramisar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0