21 december

Idag är det första dan på jul-lovet tänk om det skulle ha varit en vecka till ( suck) jag hade INTE orkat det!!!!

Men ändå gick jag upp så tidigt, för jag är på min mammas jobb, det är mycket lättare att åka till djursholm därifrån och dit ska jag klockan 17. Jag ska träffa mina kompisar, vi ska mysa och byta julklappar. Om ni läser...           
"  JAG ÄLSKAR ER!!! "

Alla ska sova över men jag kan inte eftersom jag ska åka till högfjällshotellet i sälen för att åka skidor och snowboard imorgon tidigt på morgonen!
det ska bli sååååå kul, jag ska fira julafton där men är tillbaka i stockholm till nyår!


O=elli
O= hanna O=Milli O= hedda O= jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0