10 november

Hallå!
Idag började dagensom vanligt, gick upp klockan 6 för att äta frukost och sen göra mig i årdning (för det kan ta sin lilla tid i min värld) sen åkte jag till skolan... hade några vanliga lektioner och när det var dags för musikkom vaktmästaren och sa att karin ( våran musiklärare) tyvärr hade blivigt sjuk och därför fick vi håltimme! Alla jublade och gick till cafét för att softa!
När tyskan stog i sin tur på schemat tog jagpå mig ytterkläderna för att gå till tandläkaren. Väl hos tandläkaren talade jag artigt till receptionisten och sa att jag var här igår och lagade två tänder och nu känns lagningen lite konstig! efter en minut max satt jag i tandläkarstolen men en borr i munnen och efter yttligare några minuter var jag färdig och allt kändes såklart bra!

Tillbaka i skolan återstod lunch och biologi på schemat... lunchen var som vanligt jätteäcklig...FISK! och biologin tickade på i rask fart då vi studerade olika mossor!

Sen åkte jag med rask fart hem för att träffa en av mina bästa vänner Rita, som jag inte träffat på länge!
Vi hade jättetrevligt ( kolla in hennes blogg www.ritas.blogg.se JÄTTEFIN )

Nu har jag pluggat inför geografi-provet i morgon men nu ska jag barar softa!

Puss och kram till alla mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0