9 november

Min dag började Verkligen fantastiskt, hos tandläkaren!
Jag var där för att laga två hål i två olika tänder lite längre bak i käken och därför fick jag bedövning! När den släppte gjorde det lite ont men det var inte det jobbigaste! Lagningen var för hög! så ner jag bet ihop fick jag spänningar till huvet, och över och under-käkarna nuddar inte varandra hur mycket jag än försöker! Så imorgon får jag gå tillbaka och be dom slipa ner lagningen lite!

Annars har dagen varit bra! har kännts lite konstigt att ha bedövning... jag har aldrig haft det förut!

Nu ska jag plugga har 28 glosor i tyska tills imorgon! Men den ska jag nog inte vara med på.... går nog till tandläkaren då!

Hej då och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0